Ας θυμηθούμε τι είναι οι Βάσεις Εισαγωγής .

0
292
3
(2)

Οι βάσεις εισαγωγής στα Πανεπιστήμια διαμορφώνονται με βάση την προσφορά και τη ζήτηση. Η προσφορά είναι ο αριθμός των εισακτέων, η ζήτηση οι μαθητές που θέλουν να εισαχθούν σε κάθε σχολή.

Άρα, η βάση είναι μία τιμή. Δεν δείχνει την αξία της σχολής, είναι η τιμή της. Η αξία της καταδεικνύεται από πολύ διαφορετικά πράγματα. ( επιστημονικό έργο , δημοσιεύσεις , έρευνα , καθηγητές , απορρόφηση κτλ)

Το να έχουμε χαμηλές βάσεις σε σχολές όπως το Μαθηματικό Σάμου που έπαιξε παντού σήμερα, σημαίνει πως οι μαθητές που το δήλωσαν δεν έγραψαν καλά. Όχι ότι όλοι οι μαθητές της Ελλάδας είναι άσχετοι. Κατά πάσα πιθανότητα δεν είναι άσχετοι, αλλά Σαμιώτες.

(Μην ξεχνάμε ότι εφόσον είναι προβιβασιμοι ώστε να δώσουν Πανελλαδικές σημαίνει ότι είναι ΠΑΝΩ από την βάση και ΔΕΝ είναι “κούτσουρα ” .)

Και αυτό γιατί δεν έχουν λεφτά να πάνε να σπουδάσουν αλλού, όπως και οι μαθητές από αλλού δεν έχουν λεφτά να πάνε να σπουδάσουν στη Σάμο.

Ειδικά από τη στιγμή που τροφή και στέγη δεν παρέχεται ούτε στο 1% των εισακτέων, είναι προφανές πως το οικονομικό κριτήριο υπερισχύει του επιστημονικού. Άρα σπουδάζουν παιδιά από πόλεις, παιδιά με καταγωγή από περιοχή κοντά σε μεγάλη πόλη, παιδιά που έχουν μια μέτρια οικονομική κατάσταση κοκ.

Το σύστημα των Πανελλαδικών έχει χρεοκοπήσει, ωστόσο παράγει κάποια οικονομικά αποτελέσματα που δύσκολα παραβλέπεις αν θέλεις να το ανατρέψεις. Φροντιστήρια, ιδιαίτερα, σπίτια και κατανάλωση σε πόλεις που θα ήταν νεκρές σε άλλη περίπτωση. Αυτά παράγονται από την κουλτούρα “να σπουδάσω το παιδί μου κι ας πεθάνω” που είναι βασική στην ελληνική κοινωνία. Όπως επίσης το να δηλώνουν  παντού τα παιδιά και… όπου περάσουν .

Οπότε, αν θες να πας στην επόμενη πίστα πρέπει να σκεφτείς κάτι για να υποκαταστήσεις ομαλά όλα αυτά.

Για να γνωρίσει ο κάθε άνθρωπος την επιστήμη που του αρέσει, πρέπει να φύγουμε από τη λογική που κατατάσσει τις επιστήμες με βάση την τιμή τους στις Πανελλαδικές. Όπως επίσης να γίνει βίωμα σε όλους ότι σπουδάζουμε για Γνώσεις και καλυτέρευση του εαυτού μας  και όχι μόνο για επαγγελματική αποκατάσταση .

Και για να γίνει αυτό, πρέπει να αλλάξουμε πολλά και κυρίως αυτά που απαιτούν “βάσεις του 10” και …. Αριστείες ψεύτικες ή πελατεία στα κολλέγια .

Πόσο σας άρεσε αυτό που διαβάσατε?

Κάντε κλίκ στο αστέρι που σας εκφράζει!

Μέσος όρος 3 / 5. Ψήφοι: 2

Καμία βαθμολογία . Δώστε εσείς την πρώτη !

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ